Nu ar det vi som chillar i Colombia!

Att lamna Isla var det jobbigaste jag vart med om pa denna resa. Bade jag och alle har sorjt i dagar nu. Men vi kommer tillbaka. Snart sa.

Jag och alex har antligen tagit oss over till Colombia, Bogota. Nu sitter vi har och raknar vad pesos ar i jamforelse med boliviarer och svenska kronor. Vi ar ocksa javligt less pa att aka buss, frysa ihjal pa bussen och att bara vanta och vanta..!
Men vi ar snart framme hos dom andra tre. Bara nagra hundra mil kvar. Latccccchh!

Ni anar inte vad vi vart med om dom senaste dagarna. Fran att inte ha fatt ut nagra pengar, till att fa sova pa en bussterminal till att inte ata mat. Jag har aldrig tyckt sa synd om mig sjalv nagonsin. Har aldrig kant mig sa liten pa jorden som vi gjorde for tva dagar sen..  Men jag tror att lyckan har vant. Peppar Peppar.!

Nu ska vi ta oss ut i Colombias huvudstad och leta upp ett boende. Att fa duscha och ata mat och bara sova i en bekvam sang star i prio ETT!

Vi hor av oss senare nar vi kommit vidare.

Tjejer vi ses snart. Saknar er!

Michaela/ Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Ta hand om er tjejer & var försiktiga.

Jag tänker på er :)



Pussss <3

2010-04-23 @ 09:45:56
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0