Love is my Religon

Alexandra ar har :) dom andra ligger i sangarna och vilar upp sig for utgang ikvall, men ja kunde inte sova sa satte mig har.. nu ar kl 7 ca och i sverige 11, plus att vi har 28 grader varmt och ni typ -10 eller? haha

Vi akte buss fran RIO som vi skrev tidigare. de tog narmare 28 timmar om man ska vara exakt, helt sjukt, men ja hade mikkis brevid mig langst bak i bussen sa de va skont :) Sen tog vi taxi till ett hoslet som ligger i BARRA i salvador 5 min till standen som vi tillbringat dom narmaste timmarna, snart ska ja vacka dom andra och tagga for utgang.. Vi har traffat en tjej fran AUS som ja fortfarande inte vet namnet pa :p jobbigt lagge men men, pinsamt att fraga nu, ba va heter du?.. haha Aven en till tjej som kommer i fran Danmark som heter Pia och dom ska vi ga ut med ikvall..

Pa mandag aker vi till Natal.. Sen ska vi till nagon paradis O som heter nagonting Fernando de barra som man maste betala TAXA for att ens vara pa.. sa de blir GRYMT :D


 Sen tror jag att jag ska gora en TATTO: "Love is my religon" vad tror ni om de??

SEEE YA // Alexandra

Kommentarer
Postat av: Amanda B

Fick en chock när jag såg att du var upp så tidigt men kom på sen att klockan är ju senare i sverige :P Jetlagen tar ju ett tag innan den lägger sig. Alle är du helt 100% säker på den tatueringen, vill inte vara den negativa men den känns bara inte som dig. Om du förstår vad jag menar ;)



Saknar dig! Så kul att veta att du har det toppen! Puss

2010-02-20 @ 11:19:29
URL: http://mandybe.blogg.se/
Postat av: mamma

hejsan gumman mamiz här hoppas ni har det bäst, tatueringen så får du nog tänka om heh du e lite mer som mamma kanske inte riktigt den romantiska typen .

kanske typ ett minne från resan ett ordspråk kanske eller nått liknande inte vet jag men du gör som du vill står alltid bakom dej vad du än gör älskar dej ps ska vi bestämma en skype dag svara här eller till mandis

2010-02-20 @ 11:34:53
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Håller med föregående talare ;p



Hoppas du har det dunder alle min kära <3



Puss

2010-02-20 @ 12:48:34
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0