Nasta stopp Salvador

Nu har vi bestamt oss, vi aker till Salvador imorgon, vi haller pa och kollar upp nar och hur nu.
Vi hade sagt att vi skulle till Iugazo fallen men vi har fatt hora fran folk att de ar battre att se dom fran den
Argentinska sida, sa vi far ta de nar vi ar i Argentina. :)

Idag, gick vi upp kl 9.30 packade sakerna och gick ner till stranden sen har vi legat dar tills nu.
Alskar att kanna doften av mat, kanna hur solen steker kroppen, och hur vattnet svalkar en och hur man hor all musik fran gatorna och allt. Livet, de har ar livet. Ikvall blir det en allra sista utgang i Rio med, kommer bli grymt. :)

Men en jatte trakig sak som har hant, typiskt mig (Alexandra), jag skulle kolla och trixa med min kamera
sen nar jag ska kolla pa bilderna sa ar ALLA borta. Jag vill bara GRATA. Men nu kommer jag aldrig rora na mer. haha. Tur att de blev nu ist for sista stoppet i Argentina. Jag far ta bilderna av dom andra, men ni vet hur de kanns, ens egna bilder. :( PLUS att jag flagnar over hela brostet! haha jaja, de loser sig :)

Jag (Rebecca) daremot har alla mina bilder kvar. Och ni ska se vilka bilder det ar. Rio har varit grymt, verkligen. Sa efter forsta veckan har i sydamerika kan jag inte saga att jag ar annat an nojd. Fortsatt folj oss, for det kommer mer. Mycket mer.

Jag (Linnea) har ocksa alla bilder kvar! Dock brande jag mig galet mycket idag, ar helt tomatrod plus att det ser ut som att jag solat med glasogon. Fresh! Men vad ar en semester utan att man branner sig lixom. Forovrigt sa alskar jag det har livet. Fattar fortfarande inte att vi ar har och ser fram emot de kommande 15 veckorna tillsammans med dom har brudarna. Saknar er & tanker pa er dar hemma i kylan! Puss!


/ Vi fem.











Kommentarer
Postat av: kajsa

Fy det verkar as härligt. Men du alexandra är jag förvånad men det var ju väldigt tråkkigt men du får ta nya bilder! saknar dig otroligt! Hör av dig . puss<3

2010-02-17 @ 01:51:25
Postat av: Anonym

FAN TA DIG OCH DIN BRÄNNA!!!!



ps: saknar dig me :(

2010-02-17 @ 12:12:58
Postat av: Mamma Rosalie

Vill bara medela att nu är det 2 OS GULD. Här hemma är nämligen det det viktigaste just nu!!! Rebecca håll i din kamera, du har ju tappat ett gäng hi,hi. Lova har nackspärr och jätte ont, dom ritar och skriver brev till dig VARJE dag. Vi saknar och älskar dig. PUSSSS

2010-02-17 @ 14:26:49
Postat av: Sofia

va skönt att ni lever. ni är längtade efter här hemma. men är så glad för er skull att ni gör er livs resa!!!!

PUSS

2010-02-17 @ 16:42:44
URL: http://ofialundberg.blogg.se/
Postat av: Olle

När kommer bilderna upp på bloggen?

2010-02-18 @ 00:03:02
URL: http://www.ellolle.com
Postat av: Köppä

åh va underbart att höra att ni har det bra på alla sätt och vis och att allting har gått vägen hela tiden. Kan inte hejda mig tills jag får se lite bilder:)

Älskar ermina fina

2010-02-18 @ 23:37:12
Postat av: mamma cina

ja alx vad säger man vad tokigt det kan bli men tur att dom andra har bilder kvar saknar dej

2010-02-20 @ 11:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0