One day in Salvador

Michaela har. Ja, forsta gangen jag skriver i bloggen. Dom andra ar fortillfallet och koper lite saft till ikvall. Sa nu passa jag pa.

Gardagen var rolig som satan. Satt har pa hostelet tillsammans med Pia (danskan) och tva andra danskor vi traffade pa. Satt och drack och hade det bara allmant trevligt en san har kvall i Salvador. 
Efter ett tag gick vi ut pa en bar har i narheten och traffade pa lite andra backpackers. Alltid lika kul och oftast lika trevligt.

Dagen idag spenderade jag Linnea, Rebecca, Pia och Assie (australenskan) i Pelourinho. Gick och kollade runt lite och bara njot av allt. En mycket mysig stad maste jag saga. Bortsett fran att ha blivit stalkad av en kille i cirkus sadar en timme. Vi var nastintill tvugna att saga at polisen men dom markte ganska fort att han var jobbig sa det gjorde dom sjalva.

Traffade pa backpackarna fran igar och lunchade med dom. Kanske funderar pa att ta en battripp ut pa nagra oar i morgon. Men vet inte riktigt hur det blir.

/Michaela
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0