Resfeber

Nu räknar jag verkligen timmarna, de är inte långt kvar..

Jag kommer nog aldrig somna inatt, har för mycket i huvudet, kommer på saker hela tiden vad ja ska göra eller inte får glömma..  Jag ska packa färdigt och fixa allt imorgon sen åker jag och Mikki in till stan sen blir det förväl till Mamma, pappa, vänner sen åker vi till Linnea som bor i storvreta och ska sova där, försöka iaf.. Sen kl 4.00 på morgonen bär de av mot Arlanda.. LÄSKIGT :) Nu är de nära..




I går hade vi avslutnings fest, de va mys, dock lite för full, lite bara, eller?!

Vi fem :)





Man slutar aldrig förvånas, Varför behöver man fiender när man har vänner som beter sig som dig..

/Alexandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0