Salvador, here I am.

Efter att ha tillbringat ca 26 timmar pa en buss ar vi alla nu framme helt oskadda i Salvador.
Bussresan till en borjan gick hur bra som helst, jag fick tva saten for mig sjalv och kunde gora mig egna lilla kingsize bed, men det var som sagt bara dom tre forsta timmarna jag hade sadan lyx. Efter det klev det pa en fet djavla flaskpadda och tog upp 1,5 sate for sig sjalv, sa dar fick jag sitta pa ett halvt sate och forsoka fa lite somn. Om det gick bra? Hah, knappast horrni!

Men sisadar tva utlasta bocker, nagon film, alskade Usher i oronen och allt for lite somn ar vi nu som sagt framme i Salvador. Pa ett mysigt litet hosel bor vi, och vi fem delar rum tsm med en annan tjej vi traffade pa stationen. Trevlig tjej, men jag har dock inte riktigt uppfattat hennes namn an. Men jag hinner val, vi ska som sagt tillbringa fyra natter har. Efter det glider vi vidare upp i landet. Vidare upp i underbara Brasilien.

Nu blir det iaf en skon efterlangtad duch, sedan kanske lite kortspel och mys med mina andra fyra underbara vanner. Efter det ska jag fa sova, i liggande stallning. Underbart!


- Rebecca

Kommentarer
Postat av: mamma Tina

Låter som en underbar bussresa Rebecca :) men skönt att ni är framme. Njut av sol o värme, här -10 o snö, är så less på vinter. Bara lite info, Machu Picchu öppnar 1 april, har varit oväder och spolat bort vägar o dyl, med det är i slutet av er tripp så det passar bra. Kram på er .

2010-02-19 @ 07:17:52
Postat av: Mamma Rosalie

Tur att du har en liten gullig rumpa gumman :-) Väntar med spänning på nästa inlägg, bilder tjejer vi vill se bilder. Tok kramar

2010-02-19 @ 08:03:10
Postat av: Köppä

haha, jag kan höra din röst och din brättelse som om du satt brevid mig. Vilket äventyr :)

2010-02-19 @ 13:29:22
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Haha Rebbe din stackare :p

Blev du helt mos? :P

det låter så :S

Tog bussresan sån lång tid?

Kan knappt fatta :D hehe!



Hoppas ni har det toppen!



Jag håller med Mamma Rosalie - BILDER vill vi ha ;)



Puss

2010-02-19 @ 18:23:04
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0