Shit happens

Som Rebecca skrev tidigare sa var det verkligen som pa zoo idag pa stranden. Helt galet. Som sagt kanske man inte vagar sig ner dit igen. Maste nog byta strand ett tag. :P

Igar kvall gick vi alla tjejer till baren har bredvid varat hostel. Dar traffade vi nagra israeler som visste vem bade Zlatan och Ljungberg var. Bytte olika fraser pa svenska och hibreiska. Salam Tak! 
  Efter en god Subway macka hande en liten incident for mig. Var namligen nere pa stranden och nattbadade. Hade det otroligt trevligt. Varmt i vattnet, varmt i luften you name it. Sedan nar jag gick upp och skulle kla pa mig igen sa var det nagon otrolig fattig eller nagon otroligt avunsjuk javel som hade snott mina klader. Helt chockad star jag dar i bara underklader och vet inte vad jag ska gora. Tur nog lag det ett hostel precis vid stranden som var otroligt snalla och gav mig lite klader att ha pa mig. Shit happens!



Ikvall blir det nog en lugn kvall. Haller pa och tvattar upp alla klader. Om jag sager sahar, vaskan ar helt tom!
Sitter just nu och kollar upp varan resplan. Vi kommer nog aka till Natal pa tisdag. Yes. Och da blir det till att lara sig surfa lite. :)

Btw, lyssna pa den har: Aussin som vi inte riktigt hade uppfattat namnet pa, trodde vi hette Viktoria.

-Alexandra: Viktoria, ska du resa vidare idag?
-¨Viktoria¨: Viktoria?
-Alexandra: Ja, Viktoria?
-¨Viktoria¨: Mitt namn ar Alexandra!
-Alexandra: Ahaaa, fint namn! AKWARD! hahah

Sa i nagra dagar kallade vi henne for nagonting hon absolut inte hette. Och vart fan kom Viktoria ifran?
KB!!

-Michaela

Kommentarer
Postat av: Sandra syrran :)

sa ju att dom skulle vara efter er alla latinos hehe!! vilken tur att du inte badade naken då :D puss o kram !!

2010-02-22 @ 13:21:03
Postat av: Mimmi

Haha, Mickis du får hålla i dina kläder! elller be någon hålla koll på de :) Hoppas ni har det jätte bra där borta och önska verkligen att man kunde vart med! Jag skulle verkligen behöva de! ha det bäst tjejer!

Saknar dig/er! <3

2010-02-22 @ 13:36:33
URL: http://mimgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0