Snart så,

Just ni befinner vi oss alla hemma hos Linnea i Storvreta. Dom andra fyra ligger i sängen och sover medans jag sitter här. Har precis laddat upp alla fotona från avskedsmiddagen på facebook, så nu var det gjort.

Annars så är det riktigt nära. Om ca en halvtimme ska jag plus någon av dom andra fyra dönickarna åka mot Uppsala för att plocka upp Robert som sedan ska köra oss till Arlanda. Kl 6.40 lyfter planet, då mellan landar vi i Paris i en timme, sedan fortsätter vi mot Rio och landar där imorgon kväll kl 19.40 lokal tid. Iaf om allt går enligt planerna. Peppar peppar.

Så jag tänkte väl bara skriva av mig lite en sista gång när jag fortfarande befinner mig på svensk mark. För nästa gång ni läser här, då skriver vi från andra sidan jordklotet. Det om något är stört, helt ofattart.

/ Rebecca.


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej! Hoppas att resan gick bra! Spännande äventyr ni har framför er, jag tänker följa det. =) Alle (?), filmen var superbra, du får gärna komma med fler tips. Hälsningar Johan.

2010-02-09 @ 13:24:35
Postat av: Mamma Rosalie

Längtar efter första teknet på liv från Rio!!! Hoppas ni hade en bra resa och fick sova lite.. Gulle tjejerna

2010-02-09 @ 19:21:24
Postat av: Linn

Ha det så himla roligt nu tjejer, & hoppas att designen blev bra ;} Kram från iskalla swe!

2010-02-09 @ 21:16:11
URL: http://linnlowes.com
Postat av: sandra

du får se upp som ensam blondin mickis :)

2010-02-09 @ 21:48:51
Postat av: Mimmi

Saknar er!! :(

Men jag är glad för er skull och hoppas att ni hinner läsa min blogg lite då och då också så ni kan följa vad som händer i Sverige... Hoppas resan gick bra och ingenting hänt er.. Hoppas verkligen ni får det bäst ni fem! Puss och kram Mimmi Gustafsson!



Mickis Jag vill att du är rädd om dig och alla andra men du är ensam blond! Älskar er! <3

2010-02-09 @ 22:54:06
URL: http://mimgustafsson.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hej Tjejjor :)



Hoppas resan gick bra ? :)

Väntar spännt på en uppdatering ;) hihi!



Fan så snygg designen blev :)

Ni kikar väl in hos mig ibland & kollar på,

hur tjockis magen växer ? :D

Idag får vi kanske reda på vad det blir :D

Jag gissar på flicka :D



Ha det bäst nu sötnosar :)

& ta hand om er .



Puss <3 Ses i sommar ;)

2010-02-10 @ 06:24:24
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Linda

men uppdatera då!!!!!! =D

2010-02-11 @ 20:37:50
Postat av: Olle

Hörru Sara vi vill ha lite uppdateringar här hemma! =) Gick flygresan bra?

2010-02-12 @ 23:07:36
URL: http://www.ellolle.com
Postat av: derya

Tjejer jag ryser, jag hoppas verkligen att ni får det underbart. Bex sorry att jag inte hann höra av mig innan ni åkte, ha det riktigt kul nu... Sola festa bada FLIPPA & TA HAND OM VARANDRA. Lots of love // Derya

2010-02-13 @ 19:47:47
URL: http://deery.blogg.se/
Postat av: Pappa Ola

Sitter här i en svensk vinter med -11 och efter en lördag med magsjuka. Såg att det skulle bli +34! grader i Rio. Vi slipper iallafall flugor. Puss o kram. Pappa Ola

Uppdatera!!!

2010-02-14 @ 10:22:01
Postat av: Moster Veronica

Hoppas ni har det bra tjejer! Väntar på att ni ska uppdatera!!!!

2010-02-14 @ 12:29:37
Postat av: Amanda B

Hoppas att ni har det toppen tjejer! Skulle vara kul om ni uppdatera lite, så man får se, läsa om vad ni är med om för roligheter :) Men förstår att ni har fullt upp.



Alle, vi saknar dig här hemma. Hela familjen hälsar :) Puss <3

2010-02-14 @ 13:51:18
URL: http://mandybe.blogg.se/
Postat av: Carrho!

Hallå underbaringar! Man börjar ju bli smått närvös när man inte får några livstecken ifrån er! Lite jobbit att hålla sig lugn då... Men ni har det säkert dunder och brak kalas... Love Caroline

2010-02-15 @ 11:41:33
URL: http://www.nogg.se/carolinef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0