Som apor pa zoo,

Idag har vi legat och stekt pa stranden hela dagen. Grejen var bara den att vi var dom anda turisterna pa hela stranden. Gringa gringa, skrek dom efter oss vart vi an gick. Dom var efter oss pa land, dom var efter oss i havet. Overallt var dom. Och da menar jag inte lite.
Jag sjalv lag och slumrade till lite pa stranden medans dom andra var ute och badade, och jag fick sedan bildbevis pa Alles kamera om hur hela stranden verkligen omringade tjejerna dar ute i vattnet. Det var barn som vuxna, kvinnor som man, feta som smala. ALLA var verkligen runt dom. Helt sjukt. Sa jag tror vi skippar den stranden hadan efter alltsa.

For tillfallet ar dom andra ivag for att forsoka ta ut lite pengar. Dom har djavla automaterna kranglar ju for oss typ hela tiden, sa man har en latt liten klump i magen varenda gang man ska forska ta ut pengar. Man vet liksom inte om det kommer ga eller inte. Jaja, den som lever far veta sag. Det loser sig alltid.

Har far ni lite bilder med fran Rio med.







Skot om er dar hemma i vargavintern. Nu ska vi tagga till for kvallen igen.
Hors och ses. Pussis

- Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma Rosalie

Vad mysigt ni har det...KB...du och statyren är riktigt lika faktiskt...hi,hi..

2010-02-22 @ 17:19:36
Postat av: Mamma Rosalie

KB vad lika ni är...du och jesus!!!

Tjejer -25 här i Svedala....

Ha det bäst/KRAM

2010-02-22 @ 17:59:07
Postat av: Linn

Härligt!

2010-03-11 @ 16:54:48
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0