Restips nr 1 : Ak aldrig beach buggy med en forare som ar full & hog, slutar inge bra.

Alexandra har, nu sitter jag i Fortaleza efter 8 timmarsbuss. De va helt okej, forutom AC:n och jag har blivit sjuk. Har fruktansvart ont i halsen och snorar som en idiot..

Vi lamnade underbara Natal igar kl 9. Kandes lite sorgligt. Forsta dagen stotte vi ju ihop med 3 grabbar fran gbg, Som vi hangde ganska mkt med, aven manga av de inhemska manniskor.. som rebbe tidigare skrev :) Haft helt galet roligt med dom, Festat en del, vilket vi inte trodde men de blev 5/7 dagar.. Vissa mer eller mindre ;) Pa dagarna lag vi mest pa stranden och tog de lugnt.. Ska forsoka ladda upp bilder, har manga harliga..

Jag onskar verkligen att ni kunde se allt jag ser, upplevt allt jag upplever.. Jag ar sa otroligt Lycklig att jag gor den har resan, jag tror inte jag har skratta sa har mycket.. Alskar mitt liv..


Nara doden upplevelse? vi akte Beach buggy sista dagen innan vi skulle lamna natal, Allt borjade as bra, sjukt roligt! Vi hade en as skon forare som dunkade musik och korde galet,men under kontroll.. Vi akte runt och sag jatte fina strander och utsikter.. Vi akte waterslide, sjukt roligt. Sen kom vi till sista stoppet dar vi skulle ata, men dom hade inte de vi ville ha, men vi stannade kvar dar solade badade lite. Vi stannade val i 2timmar. Sen nar vi ska aka sa borjar han bette sig otroligt konstigt, han holl pa baka in i saker kunde inte vaxla ,helt skum.. desutom sa kunde han inte sa bra engelska och vi portugisiska.. KAOS iaf, han gasar som en idiot haller pa kora av, skrapar i sidan pa bilen i mot en vagg, kor MOT alla andra beach buggys, till slut far vi nog vi skriker pa honom och kliver ut ur bilen, dar star vi helt ensamma mitt i ingenstans.. Vet inte om vi skulle skratta eller grata.. men sen sa han att han skulle skarpa sig, sa vi hoppade in och ville bara hem.. Men tror ni de? Nu va han ju bara annu argare korde mer som en idoit, hog som ett hus.. herregud men sen kor han oss till ett stalle mitt i ingenstan dar de ¨bor¨ folk, sa alla blev involverade sa klart, annu en gang kande jag mig som en apa i en bur..  Alla stod och tittade och skrek pa han foraren, trodde nagon skulle borja slass snart.. Mikkis haller pa att svimma, Linnea grater.. just nu as garvar jag, men da va de fan inte roligt.. Men till slut fick vi aka med en annan kille som korde oss till Hostlet.. sa vi klarade oss oskadda :)

Vill tacka sa mycket till, ALEX, JONAS och MARTIN! tack for tipset ;)


tjena bagheera!





Kommentarer
Postat av: mamma Tina

Är glad att det slutade så bra som det gjorde, men vilken jäkal resa, idiot. Synd att ingen klappade till honom.

Har tankat erat kontantkort Comviq med 300 så man kan ha sms kontakt med er :)

Väntar på bilder, behöver det nu är -13 xxxxxx grader kallt här.

Kram Tina

2010-03-05 @ 06:41:30
Postat av: Anonym

Ni verkar ha det toppen bra alexandra. Men du ska veta att du är saknad här hemma i sverige. Och i fortsättningen var försiktiga och åk inte med höga förare för vi vill ha dig hem levande! Hör av dig på facebook:) <3<3

2010-03-05 @ 10:52:18
Postat av: kajsa

skrev det över!

2010-03-05 @ 10:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0